poniedziałek, 19 października 2015

On i Ona


[...] miłość nie daje i nigdy nie dawała szczęścia. Wręcz przeciwnie, zawsze jest niepokojem, polem bitwy, ciągiem bezsennych nocy, podczas których zadajemy sobie mnóstwo pytań, dręczą nas wątpliwości. Na prawdziwą miłość składa się ekstaza i udręka.


On- czyli Maciek,
Maciej Kot,

24 letni skoczek narciarski, reprezentant Polski w skokach narciarskich należący do kadry B, trenujący pod okiem trenera Maciusiaka.
Nigdy nie jest zadowolony po oddanym skoku, nawet tym dobrym, cały czas wymaga od siebie więcej i jeszcze raz więcej. Stara się walczyć z marzeniami, które nie są jeszcze do końca stracone. Niektórzy przypuszczają, że jedna rzecz, osoba może sprawić, że dawna idylla powróci. 

"Mój cień jest jedyną rzeczą idącą obok mnie. Moje płytkie serce jest jedyną rzeczą, która bije. Czasem chciałbym, żeby ktoś mnie tu znalazł. Aż do tego czasu idę sam."


i Ona- czyli Adel,
Adela Balog.

23 letnia baletnica, która tak naprawdę nigdy w swoim życiu nie doświadczyła smaku, ani lekkiej nutki miłości. Ciągle błądzi i chodzi własnymi ścieżkami byle by uniknąć natarczywych ludzi, którzy mają do niej tylko żal i zazdrość. Żyje swoim życiem, nie zwracając uwagi na postrzeżenia innych osób. 
Zazwyczaj miła, uśmiechnięta wręcz promieniująca drobna osóbka przechadzająca ulicami Krakowa, iż studiuje tam na AWF.
Mieszkanka małej wsi w północnej Słowacji na Orawie w Zuberzcu, mieszka tam wraz ze swoją rodziną (ojcem, matką i starszym o dwa lata bratem Jozefem). 

"Jak mam rozpoznać swoją Drugą Połowę? Nie bojąc się ryzyka. Ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań. Nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwania Miłości. Ten, kto przestaje szukać, przegrywa życie."


P.S. Bohaterowie są fikcyjni, zresztą tak jak to całe opowiadanie jest tylko wyobraźnią mojej głowy. Chociaż będę się starać, aby dane konkursy były zgodne z prawdziwymi datami.


~~*~~
Oto bohaterowie nowego opowiadania pt. "Mój cień jest jedyną rzeczą, która mi towarzyszy." Podobają się? 
No to zobaczymy, piszcie czy tak wyobrażaliście sobie czołówkę.
Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej z tym opowiadaniem i jego bohaterami. Zapraszam do komentowania, ponieważ to dzięki nim chce się pisać dalej.
No to miłego czytania kochane.
Pozdrawiam Alutka :*





4 komentarze:

  1. Fajne przedstawienie bohaterów :) Oj będzie ciekawie :D. Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział. Życzę weny i powodzenia! Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się bardzo fajnie :) nie dość, że opowiadanie z moim ulubionym skoczkiem,to jeszcze cytat z jedej z piosenek Green Day <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 42 year-old Librarian Boigie Laver, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like The Derby Stallion and Acting. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Mustang. zasob

    OdpowiedzUsuń

czytasz? = komentuj